میدونید که هممون یه روح نامجون طور تو بدنمون داریم ، اینکه دی به هرچی بزنیم خراب شه ولی خب این روح نامجونی درصدش تو بدن هر کسی متفاوته و از قضا غذا ؟ غزا ؟ غضا ؟ قزا ؟ قذا ؟ :/ روح نامجونیه من نزدیک 200 درصده یه چیزی فراتر از خود کیم نامجون ، ینی دستم هنوز بهش نخورده خراب میشه :/ ولی خب من تقصیری ندارم خودشون هی خراب میشن منکه کاریشون ندارم . 

چند وقت پیش برا تولد بابام یدونه از این یوفلکسای سامسونگ خریدیم ولی خب بابام خیل ازش استفاده نکرد ، چون همش تو گردن من بود خلاصه ی شب من گذاشتمش کنار تختم ، فرداش که پاشدم دیدم صدا نمیده دیگه و کلا خراب شده بود و این واقعه وقتی افتاد که نهایت یک ماه از تولد بابام و خریدن اون جسم بی خاصیت گذشته بود ، و خراب شدن یه چیزی تو خونه ما مساویه با دق دادن مامان به خاطر اینکه هیچ کس حاضر نمیشه ببره بدتش بیرون درستش کنن یا حتی بابامم که شعارش اینه که تا یه چیزی تارو پودرشم خاکستر نشن میشه ازش استفاده کرد ، هم حاضر نمیشه خودش درستش کنه و خب این یو فلکس هر روز به قول مامان عین اینه دق جلو چشم بود . تا اینکه امسال دادیمش درستش کردن و دوباره به عنوان کادو تولد دادنش بهمون 

این فقط یه چشمه از خرابکاریای اینجانبه 

تازه دیگم نمیزارن از یوفلکس عزیزم استفاده کنم ಥ_ಥ

پ.ن : من واقعا حوصلم سر رفته ، و گشنمه ، و حال ندارم برم یه چیزی بخورم و همین طور پژوهشی که باید از اول سال روش کار میکردیمو هیچیشو انجام ندادم و اوایل اردیبهشت باید تحویل بدیم ، همینطور برا زبانم هم باید یه کاری بکنم و هنوز انجام ندادم و اگر انچام ندم خانوممون سرمو میزاره رو نیزه ، نصف تکلیفای مدرسمونم ننوشتم و قطعا بد از امتحانای خرداد باید برم تو جوب بخوابم ... هعیییی چی میشد من یه سنگ بودم ؟؟ میخوام بخااابممممم یکی منو بگیره که هی نخوابم ಥ_ಥ 

در حال حاضر دلم میخواد مث جین غر بزنم و بدش مث یونگی بخوابممم خدایا یکی این معلمارو بگیره ، خدایی چرا باید تو ماه رمضون کلاسا از 8 شرو شه ؟؟( الان هفت و نیم شرو میشه برا ماه رمضون زحمت کشیدن نیم ساعت کلاسا رو کشیدن جلو :/ اخه ودف چ فرقی کرد ؟؟) غر زدن خیلی حال ادمو خوب میکنه ^^ اصن مث کافئین میمونه ಠ_ಠ