دیروز داشتم تو نت میگشتم، یهو چشمم به یه نوشته بلد شده خورد "خود کشی نهنگ ها" . موسم رو تکون دادم روش و وقتی شبیه یه دست با انگشت اشاره باز شد ، روش کلیک کردم ؛ خوندم و خوندم ، و همزمان به عقل دانشمندان شک کردم ، واقعا دلیل مشخصی نداشت ؟ چطوری ؟ ینی هنوز نمیدونن نهنگا چرا میان ساحل ؟؟ خب شاید یه افسانه قدیمی بینشون هست که اگر برن ساحل میتونن با ادما دوست بشن ، شاید تو اون افسانه اومده " و هنگامی که ب سمت خشکی کِرِم رنگ دوید ، تمام درد هایش در چشم برهمزنی ناپدید شدند " شاید به خطر اینه که به سمت خشکی میدون ، شاید درد دارن ، قلبشون با هر بار زدن درد میکشه ، برا همین میان سمت ساحل . البته شاید هم میخوان دوست پیدا کنن ؛ شاید بین خود نهنگا کسیو نداره ، برا همین میاد ساحل تا با غیر همنوعش دوست بشه ، یا شاید هم امید داره که یکی مثل خودش در اونجا انتظارش را میکشه ....

دلیل این اتفاق هر چیزی که هست هنوز مشخص نشده ، شاید بتونم من مشخصس کنم ؟ البته اگر تا وقتی من بزرگ نشدم کسی کشفش نکرده باشه ، البته من دوس دارم تبدیل بشم یکی مث رولینگ ، مونتگمری ، هوگو ... دلم میخواد تبدیل به یکی بشم که ادما وقتی میخوان بیوگرافیمو حفظ کنن مجبور باشن دوتا قرن رو حفظ کنن ، یاد یه خاطره افتادم؛ فک کنم کلاس سوم یا چهارم بودم که باید سال های زندگی یکی رو حفظ میکردیم و اون بنده خدا هم دو قرنی بود یادم نی کی بود بروم نیارید و خب من؟؟ من فک کردم طرف دویست سال عمرر کردهههه و یکی از برگزیده هاست و چون هیچ کس به این واقعه دویست ساله بودن یه فرد تاریخی اشاره نکرده بود فکر کردم من هم یه برگزیدمم . من اون موقه خیلی فیلم نمیدیدم ولی نمیدونم واقعا این ایده از کجا پیدا شد بدون جلب توجه افکاری مبنی بر احتمالات برگزیده بودن رو کنار میزنه

پ.ن : نگفته بودم یکی از فانتزیام اینه که یه فرد برگزیده خفن باشم که قراره دنیا رو از دست زامبا اخرالزمان نجات بده ؟؟ البته این در حد یه فانتزیه چون فرد واقعی ای که قراره بیاد و دنیا رو از اخرالزمان نجات بده ، یه روز به حجر السوت املاشو بلد نبودمم تکیه میده و دست راستشو میاره بالا و میگه انه مهدی ، و به طرز عجیبی در همون لحظه همه دنیا از اینکه مهدی فاطمه بالاخهر بعد از هزارو هشتصدو خرده ای سال غیبت ظهور کرده و قراره دنیا به زیبا ترین حالتش برسه خوشحال میشن ، البته افرادیم که ناراحت میشن کم نیستن ولی خب بی گناهان و مظلومان و صادقان و پاکان ، خوشجال میشن و خب این افراد کم نیستن ... 

پ.ن2: شمام سر کلاسای دینی فاز عرفانیتون میزنه بالا ؟؟

پ.ن3 : خدایی چطوری از خودکشی نهنگا رسیدم به ظهور امام زمان ؟؟؟