خیلی خوشحالم نمیدونم چرااا 

نه اتفاقا دلیل داره ، چند روز پیش یکی از دوستام که قبلن هیتر جان سوز آل بنگتن بود ، اومد پی ویم گف میخوام یه اعترافی بکنم ، گفتم چی شده برگش گف من ارمی شدم و بایسمم جیمینه . منو میگی اینقد جیغ زدم و گوشی به دست تو اتاق تاریکم پامو محکم به زمین تختم کوبیدم که خواهرم بیدارشد یک عدد خوناشام که تمام عید شب ها میزیسته و صبح ها میخفته خلاصه اولش یکم از خوشحالی جیغ زدمو یکم شک کردم که نکنه داره دسم میندازه باهم همیشه ادمارو دست نمی انداختیم خلاصه این گذشت تا اینکه امروز تو گروه دوستام اعلام کرد واقعا ارمی شده و من ؟؟؟ خب من خونه مامان بزرگم بودم (طبقه دوم خونشون تو یکی از اتاقای تاریک روی یکی از تختای از کا افتاده چوبی که به جای استفاده از دشک های نرمالی که رو تختا میزارن ، از دشکای نرمی که رو زمین پهن میکنن ، استفاده کرده بودن خوابیده بودم و گوشی خودم دستم در حال چتیدن ، و گوشی مامانمم کنارم تو یوتویب داش برا فیلم اوت استریم میخورد ) همون طور که رو تخت بودم باز هیجان زده شدم و پامو زدم رو تخت ، خب زیر اون دشک چوب بود ، منم پامو محکم کوبیدم روش ، تقریبا پام نصف شد ولی می ارزید چون فهمیدم چرت و پرت نمیگه ؛ خلاصه که ارهه من یه هیتر جانسوز رو تبدیل به یه ارمی فداکار کردم و حالا چیز دیگه ای تو ویشز لیستم باقی نمونده مزدوج شدن تکوک ، کشیدن یه پرتره از یکی ، کشیدن یه نقاشی هایپر رئال ... اینا رو با کاغذ میپوشونم شما نبینید @.@

پ.ن : واقعا ؟؟ وای هیچ وقت تو زندگیم اکانتی نداشتم که 54 نفر بخوننش اینطوری فکر میکنم که همه میخونن ولی چون اکثرن گشادیسم دارن کامنت نمیدن منم توقعی ندارم (ییییییی)

او راستی استیریم زدین ؟ من خودمو نابود کردم سرش